סבכת דריכה – סבכות מתכת | רשת ברזל

/ / קטגוריות נוספות
סבכת דריכה

מה חשוב לדעת על סבכות ברזל

סבכות הן מרכיב שמגיע במגוון דרגות, גדלים וחומרים. הבחירה בסוג הסבכה המתאים תלויה בצרכי ההתקנה והשימוש הצפוי.

למידע נוסף לחצו כאן

הנה שני סוגי סבכות הברזל העיקריים:

  1. סבכות ברזל שחורסבכת ברזל שחור היא מהפתרונות הנפוצים ביותר בענף הבניה והעיצוב התעשייתי. הברזל השחור הוא למעשה ברזל במצבו הגולמי, לפני כל טיפול. התכונות הייחודיות של הברזל השחור מקנות לו מראה גולמי, תעשייתי ומלא כוח, אשר מצוין ליצירת אווירה אורבנית. השימוש בסבכות ברזל שחור נפוץ במיוחד בעיצוב פנים תעשייתי או בסגנון ה"לופט". הסבכות הללו מצוינות ליצירת מחיצות פתוחות בחלל הבית או העסק, ליצירת ריהוט בסגנון תעשייתי או לשימוש כדלתות מודרניות. מעבר לעיצוב פנים, סבכות ברזל שחור הן גם מתאימות לשימושים חיצוניים, כמו גדרות או פרגולות. חשוב לציין את החשיבות הרבה של טיפול הגנה בפני קורוזיה – בגלל שסבכות אלו מגיעות גולמיות, יתכן והן יהיו פגיעות יותר לקורוזיה או לפגעי מזג אוויר. לכן, טיפול אנטי כנגד חלודה יכול להאריך את חיי הסבכה ולשמר את המראה הייחודי שלה.
  2. סבכות ברזל מגלוון  סבכה של רשת ברזל מגולוון מציעה פתרון מושלם לכל מי שמחפש אחר יתרונות הברזל, אך רוצה למנוע קורוזיה הנגרמת כתוצאה מתנאי לחות. הגלוון הוא תהליך בו מצפים את הברזל בשכבה דקה של ארד, אשר מגנה עליו מפני החמצון, ובכך מונעת את הקורוזיה. השימוש בסבכות מברזל מגולוון נפוץ בעיקר במקומות בהם יש חשש מהשפעות המזג אוויר, כגון: אזורים הקרובים לחוף הים, או במקומות בהם הסבכה נוגעת במים. סבכה מגולוונת מבטיחה חיי שימוש ארוכים יותר ללא כל שינוי בחומר. בנוסף לעמידותם, סבכות מתכת מגולוונת מציעות גם מראה אסתטי ייחודי, הגימור הבהיר והמבריק של הארד מקנה לסבכה מראה נקי, מטאלי ואלגנטי. סבכות מגולוונות שכיחות הן בשימושים תעשייתיים, והן בעיצוב בתים וגינות. חשוב לדעת שלמרות ההגנה המועילה של הגלוון, במקרים מסוימים יתכן ויהיה צורך בטיפולים נוספים או בחידוש שכבת ההגנה, על מנת להבטיח את העמידות לאורך זמן.

בעת בחירת סבכת דריכה, חשוב לשקול את הצרכים הספציפיים להתקנה: האם יש צורך בעמידות לחומרים מסוימים? האם היא צריכה להיות עמידה לפני חלודה? מה התקציב העומד לרשותנו? מהו המשקל שהסבכה צריכה לשאת? אלה הם רק חלק מהשאלות שיכולות לסייע בבחירה המושכלת.

אם ברצונכם לשמוע פרטים נוספים, נשמח אם תצרו איתנו קשר בטלפון: 02-6647788 ונשמח לעמוד לרשותכם.