כדי לתת לך הצעה,

כדאי למלא את הטופס, ונחזור אליך

    לקוחות יקרים שימו לב

    עקב עומס פניות, קיים מינימום בהזמנת עבודה והקמת לקוח ללקוחות פרטיים

    היי כבר נעביר אותך לוואטצאפ

    רק קודם נשמח אם תוכל לרשום את המספר שלך כאן

      מבני פלדה וגלריות

      מתכננים מבנה ייעודי או תוספת למבנה קיים? פרויקט זמני או קבוע?
      אנו ערוכים לכל צורך. ניתן לתכנן מבני פלדה בגדלים שונים ולצרכים מגוונים:
      מבני תעשייה, האנגרים, גלריות לעסקים או לבתים פרטיים ועוד, אוהלים לכינוסים
      וכן תוספות שונות למבנים המעניקות גמישות מירבית בתכנון ובביצוע.

      בניית מבנה פלדה 

      במאה ה-21, גמישות היא המפתח להצלחה בכל תחום, ובמיוחד בתחום העסקים והתעשייה. חשיבה מחוץ לקופסא ופתיחות לרעיונות חדשים יאפשר לכם למקסם את השטח שלכם ולנצל ביעלות את המשאב היקר ביותר שיש כיום – הנדל"ן.  האם אתם בתהליך תכנון מבנה חדש או במחשבה להוסיף מבנה חדש למבנה קיים? האם מדובר בפרויקט זמני או בבנייה לטווח הארוך? אנחנו כאן כדי להציע לכם פתרונות יעילים באמצעות מבני פלדה.

      הפלדה, היא חומר עמיד וחזק במיוחד, ומאפשרת לנו להגשים ולהתאים את המבנים לצרכים המשתנים. היא מספקת פתרון למבני תעשייה, האנגרים, גלריות שמתאימות לכל סוג של עסק או בית פרטי, ואפילו עבור אוהלים לאירועים מיוחדים. כמו כן, מבנה פלדה מאפשר תוספות והרחבות למבנים קיימים, ומציעה את היתרון המרבי של גמישות בכל שלב של התהליך - מהתכנון ועד ההקמה.

       

      מהם היתרונות של מבני פלדה לתעשייה?

      למבני פלדה לתעשייה יש מספר יתרונות על פני מבנים עשויים מחומרים אחרים, כגון בטון או עץ:

      ·        חוזק: מבני פלדה חזקים מאוד ויכולים לעמוד בכל תנאי מזג האוויר, (רוחות חזקות, רעידות אדמה, ועוד). תכונות אלו  הופכות אותם לבחירה טובה למבנים תעשייתיים, אשר לעיתים קרובות נמצאים בתנאי אקלים קשים.

      ·        עמידות: מבני פלדה עמידים בפני אש, חלודה, ופגעי מזג אוויר אחרים. זה מקל על תחזוקת המבנים ומאריך את חייהם.

      ·        עיצוב: הפלדה, עם המאפיינים הייחודיים לה, מציעה פתרונות עיצוביים שאינם ניתנים להשגה באמצעות חומרים אחרים. הפלדה מאפשרת למעצבים מהנדסים ואדריכלים לשלב בין פונקציונאליות לאסתטיקה, וליצור מבנים יפהפיים בעיצובם וגם פונקציונליים.

      ·        בנייה מהירה: מבני פלדה בדרך כלל בנויים מרכיבים מוכנים מראש, המחוברים זה לזה באמצעות ברגים או ריתוך. זה הופך אותם לבנייה מהירה יותר מאשר מבנים עשויים מחומרים אחרים.

      ·        קיימות: ניתן למחזר פלדה ולהשתמש בה שוב ושוב, מה שהופך אותה לבחירה ירוקה.

       

      בעולם התעשייה, המתאפיין בדינמיות, במהירות ובצורך להתאמה לתנאים משתנים, מבני פלדה תעשייתיים הם הבחירה האולטימטיבית. הם עמידים בפני עומסים גבוהים, גמישים במידת ההתאמה שלהם לצרכים שונים ומציעים את הפתרון הכלכלי הטוב ביותר לאתגרים המגוונים של התעשייה. בין אם מדובר בהאנגרים, במפעלים, או במבנים זמניים לפרויקטים מסוימים – מבני הפלדה התעשייתיים ימשיכו להיות הגשר בין הטכנולוגיה לצרכים הפרקטיים.

      TOP