כדי לתת לך הצעה,

כדאי למלא את הטופס, ונחזור אליך

    לקוחות יקרים שימו לב

    עקב עומס פניות, קיים מינימום בהזמנת עבודה והקמת לקוח ללקוחות פרטיים

    היי כבר נעביר אותך לוואטצאפ

    רק קודם נשמח אם תוכל לרשום את המספר שלך כאן

      עמודי תמיכה למבנים

      דרושים לכם עמודי תמך במהלך הפרויקט?
      עמודי פלדה חסכוניים יותר במקום ויכולים להשתלב בצורה אסתטית יותר בשטח.
      ניתן להזמין עמודי תמיכה מפלדה, חזקים ועמידים.

      עמודי תמיכה לבניין - פתרונות למימוש רעיונות עיצוביים מתקדמים

      בכל בניין, אתר הבניה או פרויקט שיפוץ, האלמנט החשוב ביותר הוא היציבות והבטחון. במהלך פרויקטים של שיפוצים, לפעמים רבות עולה הצורך להגדיל חללים או לשנות את המרחב הפנימי של הבניין. במקרים אלה, עמודי התמיכה והקורות הם הגורמים שיש לקחת בחשבון.

      לא כל הקירות בבניין הם זהים. קיימים קירות שמשמשים לא רק כגבול ביניהם לבין חדר אחר, אלא גם כקירות תומכים שמקנים יציבות לבניין. הסרת קירות כאלה בלא תוכנית מתאימה עשויה לסכן את היציבות של הבניין כולו. על כן, לפני כל התחלה של הסרת קיר, יש לבצע בדיקה טכנית מעמיקה.

       

      מהם עמודי התמיכה?

      עמודי תמיכה הם אלמנטים המתפקדים לתמיכה וחיזוק המבנה. הם מקנים לבניין יציבות, משפרים את היכולת להתמודד עם עומסים ומסייעים לו לעמוד בפני התנאים הפיזיים השונים במהלך השנים. בהנדסת הבניין, השימוש בעמודי תמיכה הוא נפוץ וחיוני.

       

      עמודי התמיכה מתחלקים לשתי קטגוריות עיקריות:

      ·        עמודי תמיכה קבועים: אלה הם העמודים המהווים חלק בלתי נפרד מהבניין ומתפקדים כאלמנטים נושאים בו. הם עשויים להיות מבטון, ברזל, מתכת אחרת או כל חומר נוסף שיכול לספק יציבות ותמיכה נכונה לבניין.

      ·        עמודי תמיכה זמניים: אלה הם עמודים שמוקמים באופן זמני במהלך בנייה או שיפוץ. הם משמשים לתמיכה במבנה בזמן ביצוע העבודות, למניעת קריסה או פגיעה בבניין. לאחר השלמת העבודה, עמודי התמיכה הזמניים מוסרים.

      השימוש בעמודי תמיכה הוא אחד הכלים החשובים בידי המהנדסים והארכיטקטים בעת הקמה של בניין או ביצוע שיפוצים בו. הם מאפשרים להביא לידי ביטוי את הרעיונות העיצוביים, תוך שמירה על הבטיחות והיציבות של המבנה.

       

      מה החשיבות של עמודי תמיכה למבנים?

      כאשר קורות או קירות מוסרים, חלק מהמבנה ולעתים אפילו כולו עשוי להתמוטט ולקרוס, עמודי תמיכה מספקים את החיזוק הנדרש ומונעים מהבניין להימנע מהתמוטטות.

       

      איך קובעים היכן יש לשים עמוד תמיכה?

      על מנת להוסיף עמוד תמיכה במקום קיר תומך יש לקבל אישור של מהנדס בניין. המהנדס יפרט אילו קורות ניתן להוריד ואילו עמודים יש להוסיף במקומם, וכיצד לעשות זאת בבטחה. 

      TOP